kedd, május 13, 2008

[Linkmarketing.hu Partnerprogram] Stefan vagyok

Tyűha mi van itt? Már itt is én vagyok? A népszerűség átka. Annyit azért tegyünk hozzá, hogy itt is az indulatok után rögtön rasszista megnyilatkozásba megy át a történet főleg úgy hogy az itt nyilatkozó úriamberek közül max Patai ismer. Én is ismerem:) Sokakat ismerek innét aki, csak beszél de tenni még nem tett se a többiekért se senkiért. Ennek a történetnek itt rólam kellett volna szólnia, mert hát én voltam a csúnya ronda emberke aki kikérte magának, hogy valaki aki frissen megérkezik valahova, legalább rendesen mutatkozzon be. Erre itt már sokan köztük Patai is a SEO versenyről beszél fikázik mindenkit, Konrád mint a rabbik rabbija megmondja jól, hogy rajta kívül mindenki amatőr, bár volt olyan lap amit nemrég csináltam és ő elemezte, és akkor nem volt probléma, hogy amatőr vagyok. Olvastam az elemzését.Na mindegy. Azért jó látni, hogy ez a közösség milyen összetartó, és mennyire humánus másokkal. Ugyanis ilyenkor látom, hogy az irány amit kitűztem magam elé, jó irány. Ja apropó prohardveres fotók. Nekem fontosak azok az emberek, és azért vannak kint. Na de ez hogy jön ehhez az egész történethez? Köszönöm Dry, hogy felhívtad a figyelmemet a népszerűségem eme gyöngyszemére. Itt vagyok:)

--
forwarded from http://webni.innen.hu/LinkmarketingHuPartnerprogram#msg20080513152753-0400@webni.innen.hu