csütörtök, május 15, 2008

[AdSense kifizetés módja] adó

Szerintem részben az is kerülik az adózást az emberek ilyen esetben, mert annyira átláthatatlan, hogy lehet adózni... nameg rengeteg utánnajárás és papírmunka lehet gondolom.
Mikor regisztráltam, akkor megnéztem az adsense adó részét és ha csak annyi lett volna, hogy kipipálom hogy az ottaniak szerint ott vonják le a fix %ot (ha jól értem az amcsiknak az ottani adószámukkal ennyi), akkor megtettem volna. Miért nem lehet valami fix %os alkalmi jellegü adóbefizetést csinálni.. (sima csekken postán befizethet módon módon).
Vagy errl még járulékokat meg anyám kínját is vonni akarnak? Szerintem az hivatalok nem is akarják letisztázni ezt... amig ilyen kuszaságvan addig tudnak mutyizni.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseKifizet_c3_a9sM_c3_b3dja#msg20080515061755-0400@webni.innen.hu