szombat, május 24, 2008

[Google magyar-Magyarország] Re: Index törlése

El foglak keseríteni, de szerintem a hangminta.lap.hu-nak lőttek (már legalábbis a Google-ban).

Én is jártam így mástól átvett oldallal: a lap neve + egyéb releváns szó kombinációkra első helyeken volt, de magára a lap nevére csak kb. a 80-100. helyen. Az azóta eltelt időben annyi változott, hogy most már az első 200-300 találat között sincs.

Megnéztem, hogy esetleg az előző szerkesztő (akitől átvettem) csinált-e olyasmit, ami erre a hátrasorolásra okot adhatott, de nem találtam semmit.

Oldalgazda tanácsa jószándékú, és az esetek többségében igaz is, itt azonban biztosan nem erről van szó. Ugyanis a lap.hu oldalak közül gyakorlatilag az összesre áll az, hogy egysíkúak a rámutató hivatkozások. Túlnyomó többségüknél ez mégsem jelent problémát, sőt vígan felkapaszkodnak az első helyre.

Egyszerűen az van, hogy 100 lap.hu-ból egyet kipécéznek a Google-nál és megszivatnak. Nem tudsz mit tenni ellene.

(Megírnád, mióta létezik a lapod?)

--
forwarded from http://webni.innen.hu/GoogleMagyarMagyarorsz_c3_a1g#msg20080524034445-0400@webni.innen.hu