szerda, május 21, 2008

[Google magyar-Magyarország] Index törlése 2.

Kedves József!
Remélem jó helyre írok, de itt találtam hasonló problémát. Egy startlap oldalt szerkesztek, és a lap először egész jó helyen jelent meg a google-ban (5. hely). Aztán idővel elkezdett lecsúszni, végül eltűnt az index-ből. Nem kaptam semmilyen e-mailt, hogy törölni fogják. Arra gyanakszom, hogy duplikált tartalom miatt lett törölve, ami részben igaz is, mert az oldalon található linkek kb. 40-50%-a megtalálható más, külföldi gyűjteményekben (hozzáteszem magyar lapon nincs ilyen). Azóta további linkeket tettem fel az oldalra (kb +10%), valamint megkezdtem a linképítést is, de semmi változás, a lapom még mindig sehol. Kérdésem, hogy szerintetek mit kellene tennem? Olvastam itt a reinclusion request-ről. Ha ezt kitöltöm, akkor újból felveszik az oldalt? És ha még mindig nem felel meg és újból eltűnik...? Hányszor lehet ezt kérni? Köszönöm

--
forwarded from http://webni.innen.hu/GoogleMagyarMagyarorsz_c3_a1g#msg20080521080241-0400@webni.innen.hu