vasárnap, május 18, 2008

[Duplikált tartalom] Re: Hol a határ?

Csak hozzáfűzni szeretném gyakorlatból, hogy mindennek ellenére ez bevett gyakorlat. A Hunvistára érkezett regisztrációkkal kapcsolatban nem is hinnétek milyen gyakran fordul elő - bár nálam is ua. a .hu és .net tartalom, de ez más tészta, mert a hunvista márkanév:) védelmében van, ha már a .com-ot valami gyökér lefoglalta. Dehogy érdemben is szóljak: szerintem, ha tudsz folyamatosan változó tartalmat produkálni akkor lehet esélyed a duplikálás elkerülésére, mert így lehetséges, hogy a különböző időpontokban történő indexelés sosem talál duplikált tartalmat. A metában ügyesen be kell állítani, hogy melyik domaint milyen rendszerességgel kerresse a gugli. Persze mivel nincs tapasztalatom nem tudom, hogy az archivált tartalmat mennyire veszik figyelembe, de az biztos, hogy ezzel a módszerrel alaposan be lehet kavarni - elvileg. Jut eszembe: arra is sok példa van, hogy nem ugyanazon oldalakra irányítják a különböző domaineket csak a valóságos tartalom és a kontakt ua. Ilyenkor azonos adatbázisból különböző design, különböző nyitó oldal, de ha alaposan megnézi az ember akkor ua. a tartalom és mind ua. a vállalkozás. Viszont szerintem ez pofátlan webszemetelés. De akkor miért próbálok tanácsot adni? Mert éppen arra hívom fel figyelmedet mit ne csinálj, mert keresők és katalógusok sem szeretik és folyamatos macska-egér harc lesz a domainek élete és ha ez a megbízó cég tudomására jut nem biztos, hogy örülni fog neki.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Duplik_c3_a1ltTartalom#msg20080518062308-0400@webni.innen.hu