szerda, március 05, 2008

[Te mennyit keresel?] jailhouse

Van egy másik nagy hiba az oldalon. A kis szerény, sallangmentes adsense reklámok elvesznek a rengeteg villogó animált banner között. Nagyon kell az a sok egyéb banner? A fuvaros, meg a selenia banneren kívül mindet kivágnám. Gondolom cserébe vannak a bannerek. Kétlem, hogy, aki fiattal kapcsolatos infót keres, átkattint a randevús bannerre. Anno az én oldalamon is voltak bannercserés hirdetések. Aztán a statisztikából szépen rájöttem, hogy sem az autószalon, sem a fogtechnikus weblapokról nem kattintanak át az én oldalamra. És ez ugyanígy működött visszafelé is. Úgyhogy ezek helyett a bannerek helyett kiraktam adsense-t, és így az én kis havi 50000 oldalletöltéses lapommal havonta jön a csekk.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20080305113530-0500@webni.innen.hu