péntek, március 07, 2008

[Google saját iránymutatásai webmestereknek] google bűntetés

Látom, rég nem érkezett ehhez az oldalhoz hozzászólás, nekem viszont felmerült egy újabb kérdésem. Szegény oldalgazdát szekálom csak :D Szóval bűntethet azért a google, mert egy adott kulcsszóra több oldalam, aldomainem is szerepel az első oldalon? Erre a kulcsszóra az első tizben most ott van 4 oldalam is. Viszont volt 5 is. Csináltam egy fórumot, phpbb-t használtam hozzá, az első héten szerepelt az első oldalon, most viszont az utolsók valamelyikén. Ha beírom az oldalam url-jét, http nélkül, akkor kidobja a találatokat, ahol megvagyok linkelve (vagy szerepel ez a karaktersorozat), de legvégére teszi az én oldalamat. Már pedig, ha beírom, hogy vévévé pont oldalam pont hu, akkor legelőlre kéne az én oldalamat tenni, nem pedig a legvégére!
Tehát nem egyszerűen arról van szó, hogy hátrébb kerültem a listában, és google tánc lenne, hanem a legvérére dobott. Egyébként látszólag minden rendben van, meg is indexeli az oldalt. Csak keresésnél a végére teszi mindig. Miért lehet ez? Valakinek van esetleg ötlete? Ja annyit még hozzátennék, hogy a domain nem akkor készült, mikor ez a fórum, mert előtte is volt rajta egy saját fórum, és normális helyezése volt az oldalnak. Esetleg bekavar valamit a phpbb? :D Bár az első 2 hétben még elöl volt azzal is..
Üdv.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/GoogleSaj_c3_a1tIr_c3_a1nymutat_c3_a1saiWebmestereknek#msg20080307102416-0500@webni.innen.hu