szombat, március 08, 2008

[Figyelmeztetés kártékony oldalakra] google átírányítás

Van egy weblapom, a keresőbe is jó helyen van egy bizonyos kulcsszóra.
Egyszer feltöltöttem egy almappába a joomlát, gondoltam kipróbálom, teztelgetem.
Utána nem foglalkoztam vele, de fent maradt a szerveren.

Most az a problémám, hogy ha a google-ban rákeresek az oldalamra, ugyanúgy megjelenik a találatok között, de ha rákattintok akkor egy átírányított angol blogos oldal jelenik meg ami a joomlás könyvtárba egy html fájl.
Letöröltem ezt a könyvtárat, most meg automatikusan visszakerül.

Van htaccess fájlom, elősszőr abba került bele valami kódrész ami átírányította a google, yahoo,... felől érkező kattintásokat.
Ezt kijavítottam, egy ideig jó lett, most pedig újra átírányítódik, pedig a htaccess teljesen jó.

Mit lehet tenni ilyenkor?
Valakinek valami ötlete?


--
forwarded from http://webni.innen.hu/Figyelmeztet_c3_a9sK_c3_a1rt_c3_a9konyOldalakra#msg20080308033900-0500@webni.innen.hu