péntek, december 15, 2006

[AdSense számla letiltása] Mégegyszer bocs

Kedves OldalGazda!

Nem feltételenül azért hoztam létre a blogteres oldalt, mert annyira a konkurenciád szeretnék lenni, ill. vannak embrek akik értékelik, de ezzel a téma lezárva. A másik, Jmaxi oldalán sem történt semmi különleges, azon kívül, hogy itt meg állandóan szidja a Google rendszerét. Szerintem ez szánalmas. Kicsit olyan ez, mikor valaki megsértődik valamin, és nem tudja elfogadni, hogy ez így van, ez történt és kész. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy más CPC-program is létezik, ráadásul szintén magyar.

JJMaxinak: Idézet JJmaxitól: "lehet, hogy még be is rakta volna a linkjei közé, mint pl az én oldalamat a nomoregoogle.net-et. Én az első kitiltás után idegből regisztráltam ezt a domént és megcsináltam egy oldalt, de mivel nem nagyon akart írni senki semmit, így nem erőltettem :) "
Ja, nem erőlteted: "mint pl az én oldalamat a nomoregoogle.net-et." Ez nem erőltetés. :)
Üdv.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseSz_c3_a1mlaLetilt_c3_a1sa#msg20061215044226-0500@webni.innen.hu