szerda, december 20, 2006

[AdSense számla letiltása] Kizárás

Kedves mindenki!
Azért írok, mert én is így jártam az egyik weboldalammal.
Az oldalam napi látogatottsága nagyjából 2700. Viszont az oldal jellegéből adódóan az oldalletöltések száma ennek a többszöröse.
Ennek köszönhetően az átkattintási arány nagyon alacsony.
Lehet, hogy engem ezért zártak ki a programból.
Az első csekket megkaptam ami majdnem a kétszerese volt a kifizetéshez szükséges minimumnak. Viszont a második csekket januárban kellett volna megkapnom (ez valamivel elmaradt az előző csekk értékétől), de sajnos néhány napja megérkezett a google-től a már többek által ismert automatikus levél, aztán a fellebbezést követően 1-2 órán belül az azt elutasító levél is.
Természetesen én sem tudtam meg, hogy milyen érvénytelen kattintásokat észleltek.
Magyarul a google amikor csak akarja egyszerűen kivág bárkit ezzel az indokkal aztán meg közli hogy hát a titkos technológia miatt nem mondhatják meg pontosan az okot.
Szerintem az érvénytelen kattintásokra vonatkozó szabályok nem korrektek.
Ott van például a lehetőség, hogy valaki elkezd kattintgatni a bannerekre mint az állat.. ezzel generál rengeteg kattintást. Namost egy nagy látogatottságú oldalnál ez nem biztos hogy feltűnik, mert lehet, hogy ezekkel együtt is az átlagos a kattintások száma. Tehát nem is lehet észrevenni, viszont a google simán kizár érte.
Magyarul ha valaki ki akar cseszni veled akkor pillanatok alatt megteheti.
A másik baromság, hogy a kihelyezett reklámokra az oldal tulajdonosa semmiképpen sem kattinthat.. és mi van, ha konkrétan olyan hirdetés van, ami őt is érdekelné?
Ezen kívül honnan tudja a google, hogy a tulaj kattintott?
Rögzíti az IP címet? Hát azzal nem sokat ér mert dinamikus.
Cookie-kat használ? Az lehetséges, de mi van akkor, ha te pl egy internet kávézóból vagy iskolából vagy egyszerűen nem otthonról lépsz be az admin felületre? Akkor már azon a gépen sem szabad kattintani? Hát ez nevetséges.

Na mindegy, a lényegen nem változtat. A Google sajnos azt tesz, amit akar, mert megteheti.
Az biztos, hogy nem fogom senkinek sem ajánlani a használatát.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseSz_c3_a1mlaLetilt_c3_a1sa#msg20061220084209-0500@webni.innen.hu