szerda, december 13, 2006

[AdSense számla letiltása] Hogy lehet kivedeni?

Ezt az egesz kizarosdit hogy lehet kivedeni? En irtam egyszer a googlenak, amikor ereztem, hogy nagyobbak lettek a beveteleim, leirtam, hogy ez azert is lehet, mert sokat optimalizaltam es torodok a weblappal. Vissza is irtak, hogy ne aggodjak, mert a rendszer figyeli es kiszuri a kattintasokat. Erre irtam nekik, hogy de en azt honnan fogom megtudni, hogy eppen problemas kattintasaim vannak? Erre azt mondtak, hogy azok is belekerulnek az osszes kattintasba es azt sajnos en nem tudhatom meg.

Tehat ne aggodjak, mert ok figyelnek, de ha problema lenne arrol ennekem nem kell tudnom, csak siman kizarnak.
Ez a rendszer nem jo igy, akarki akarmit is mond.

A megfelelo az lenne, ha rendszer adna egy lehetoseget, hogy jelezne, ha hibat eszlel. Aztan meg annyit is tudna segiteni, hogy ha problema van a kattintasokkal, akkor jo lenne ha blokkolhatnak bizonyos IP cimeket, amit o mond meg, hogy ezek okozzak valoszinuleg a problemas kattintasokat.
Ez szerintem nem lenne tul bonyolult es teljesen automatikus lenne.

Na mindegy csak filozgatok.

Nem zartak meg ki, igaz nem is csalok, csak felek a fentebb leirt dolgoktol.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseSz_c3_a1mlaLetilt_c3_a1sa#msg20061214022209-0500@webni.innen.hu