péntek, december 15, 2006

[AdSense számla letiltása] MEdve bocs

Bocs mindenkintől, de úgy éreztem, hogy akkor amikor több olyan hozzászólás van, ahol ki van csillagozva pont a lényeges rész, akkor úgy gondolom, hogy az az oldal épp emiatt egy kicsit érdektelenné válik. Az oldalamon viszont ez bárki szabadon megteheti/megtehetné, de eddig csak 4 hozzászólás érkezett, valószínűleg azért, mert nem negyon hirdettem az oldalt, bár tegnap kaptam egy ilyen kommentet:
"úgy tűnik a Blogteren hézagpótló az Adsense tippek, trükkök blog..."
Ez jól esett.
Ennyi.
József! Majd igyekszek én is tartalommal megtölteni az oldalam, és akkor majd versenyezhetünk!
Jó munkát.
(Mellesleg ha gondoljátok, linkelhetek én is)
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseSz_c3_a1mlaLetilt_c3_a1sa#msg20061215060634-0500@webni.innen.hu