szerda, január 06, 2010

[Flash] re: Flash tartalmának beindexeltetése a googleval

"Ebből ezek szerint többen azt szűrték le, hogy azt állítod (...játok), hogy a Flash igenis kiválóan indexelhető, minden egyéb híreszteléssel ellentétben, csak a SEO-val foglalkozók állítják, hogy nem"

Tévedés, Én azt mondtam, nem jól indexelhető a flash weboldal, itt a seo mágusok mondják, hogy igenis jól indexelhető,

"és nem kell hozzá érteni, csak egy kis trükk és kész. Semmibe sem kerül ezentúl csak el kell zarándokolni a megoldások oldalára és már ki is kerültük a "hatalmas pénzekért" ugyanezt áruló "szakembereket""

Mint látod a megoldás leírását, valóban nem kell hozzá semmi tudás, hogy a meglévő flash oldalát valaki megcsinálja úgy, hogy a szöveges tartalmat beindexelje a google, és mégis egy flash oldal legyen. Mi ebben a lesújtó vélemény?

Mi abban a rossz, ha az, akinek ilyen gondja van, komplett leírt megoldást talál anélkül, hogy elkérnének tőle pénzt, azért, ha elmondják ugyanezt neki, vagy megcsinálják helyette?

Bocs, azt hittem ez az oldal a segítségért van. Kezdem érteni miért mondta IM, hogy csak olyan oldalon ajánljam, ahol nem veszik konkurenciának a leírást.

Hidd el nem voltam rossz véleménnyel a keresőmarketinggel foglalkozó szakemberekről, nem állt szándékomban sértegetni őket.


Azt hiszem az lesz a legjobb, ha az oldal gazdája kiszedi az első hozzászólásom, nehogy az legyen, hogy kihúzattam IM-el a marketingszakemberek zsebéből a pénzt akaratlanul is. Szedd ki légy oly kedves OldalGazda.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Flash#msg20100106185845-0500@webni.innen.hu