kedd, január 26, 2010

[Csekkek beváltása] Nem tudom felrobbanjak e

A következő csinálják:a k@h banknál váltok be csekket rendszeresen.Eddig az első 10 alkalommal simán megvették és a számlára utalták 2 percen belül a pénzt mind a két Szegedi bankfiókban.Ezek után jött először a beszedésre veszik át mellette persze hazudozott a bankos k.rva hogy szigorúak a csekk beváltás törvényei mert ugye alap hogy hülyének nézik az embert.Otthagytam másik fiókba be ott is ezt csinálták csak az előző 2-3 hét helyett már 40-60 napot mondott hogy ráutalják a számlámra a kp.-t.Jó mondom ha ez van ez van,de megkérdem a kisebb összegű csekkeket beváltjátok ahogy eddig is gyorsan.Válasz igen. (megj.már ennél nagyobb összegű csekket is beváltottak nekem simán előtte pedig az is 1000$ fölött volt.Következő egy 300$ csekk volt de ahogy kilehetett venni Pestről mondták hogy beszedés,vagy jó színészek.Szóval a kérdés 3000ezer forintos beváltási díj mellett fizetnem kell e még ezen felül mert nemet mondott a bankos de hát nyilván hiszek nekik,emellett semmilyen tájékoztató vagy díj táblázat sincs és az e-mailekere se érkezik válasz,ha beszedésre veszik át a csekket.Emellett mi lenne a helyes válasz ha megkérdezik honnan van,nekem van pofám mondani hogy illegális szerencsejáték vagy valami hasonló de ez mégse lenne ideális:).Mik a helyes válaszok az inkompetens kérdéseikre hogy tegyék szépen a dolguk talán a 10. csekk után elhihetnék hogy nem fénymásolom a csekket meg fedezetlen.Szóval panaszkodtam hogy ez nem felel meg nekem mert kiszámíthatatlan az egész mikor utalnak,teljes bizonytalanság emellett levesznek egy valag pénzt rólam amennyiért aranytálcán hoznák elém a pénzt és még hetekig lopják a kamatot indokolatlanul.Tájékoztatás semmi mintha élveznék hogy bizonytalan helyzetbe hozzák az embert és kicsit tanácstalan vagyok talán egy külföldi bankkal jobban járok mert úgy néztem mindenhol így játszanak a bankok az országban pedig nem kis sápot vesznek le.Szóval ha valaki tud valami segítséget vagy bűvésztrükköt amivel rá lehet venni őket normális emberi léptékű ügyintézésre azt szívesen veszem.Bár ezután nem hiszem hogy maradok ennél banknál.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/CsekkekBev_c3_a1lt_c3_a1sa#msg20100126122158-0500@webni.innen.hu