péntek, január 19, 2007

[Ingyenes webtárhely] ingyenes nem jó?

Ez elég érdekes problémát vet fel, ugyanis szerintem ingyenes tárhely nem létezik. Fizetünk értük, a reklámokkal. Szerintem többet, mintha fizetnénk a tárhelyért. Ahol nem tesznek ki reklámot, ott is van valamilyen marketing haszon a dologból.

Nekem sok oldalam van ingyens tárhelyen, és érdekes módon kevesebb a gond az ingyenes tárhelyen lévőkkel, mint a fizetőssel. Az egyik fizetős szolgáltató már az elején adatvesztéssel és leállással indított, még az aldomainjeim is megszűntek.. még egy mailt se küldtek minderről.. később túlterhelésre hivatkozva tiltotta az oldalam. Egy másik fizetős tárhelyen adatvesztés ugyan nem volt, de túlterhelés ott is... és ezek nem is a legolcsóbak (intrex, interneteurope)és láss csodát, az atw-s oldalam még sose kellett visszatöltenem már 3 éve megy és nincs túlterhelés. Milyen érdekes..
Ha nincs gond szerintem sose törlik, pr 4es... ők is tudják, hogy ezek az oldalak mennyire sok pénzt jelent nekik. Nem is beszélve arról, hogy nem kell 2 hetet várni a nyomorult domain névre.

Az meg, hogy az ilyen oldal gagyi látszatot kelt.. No comment. Szerintem nem ez határozza meg az oldal használhatóságát hanem, hogy mit tartalmaz.

Szoval lényeg a lényeg, a fizetős szolgáltatók között lehet sok gyengébb, mint az ingyenes.

Kuper
--
forwarded from http://webni.innen.hu/IngyenesWebt_c3_a1rhely#msg20070119090100-0500@webni.innen.hu