hétfő, március 30, 2009

[Tárhely kiválasztása] vpsplant

Én kaptam accountot, kpróbáltam azután megrendeltem. Nekem egy (vagyis) 3GHz-es processzorom, 25G diszkem és 1G memóriám van most. Üzemeltetek rajta 5-6 EJB-s weboldalt és egy Oracle Express-t. A CPU bőven elég egyenlőre. A PPP egy offline webes felületet takar. Virtuzzot használnak, nekem tetszik, hogy VPS és mégsem csak egy SSH konzolt kell bűvölnöm. Az ügyfélszolgálat valóban elég szőke, de a technikai problémákat megoldják 1-2 órán belűl. Technikai személyzettel csak e-mailben lehet kommunikálni, ez hátrány viszont becsületükre legyen mondva, hogy nekem mostani március 28. munkanapon is felvették a telefont, és elkészítették a megrendelésemet. Másokat fel sem tudtam hívni. Most azon gondolkozom, hogy rendelek még egy kisebb VPS csomagot tartalék homokozónak amire felpakolok egy CVS-t a fejlesztéshez.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/T_c3_a1rhelyKiv_c3_a1laszt_c3_a1sa#msg20090330170224-0400@webni.innen.hu