vasárnap, március 15, 2009

[AdSense Fórum] re:re:re:Van opt-out

Mindenben igazad van.

De nem fárasztó hosszútávon úgy élni, hogy változik/történik valami és rögtön elkezdessz azon agyalni, hogy mi lehet ebben a törvénysértés, hiba vagy inkorrektség?

A név semmit nem jelent, bejelentkezik és látod, hogy Béla közben meg Mária, mellesleg én is lusta vagyok bejelentkezni.

A naivitás kérdése pedig ez esetben nem abban áll, hogy kell e védeni az adatokat, hanem hogy érdemes e a szinte semmit, baromi körülményesen védeni, miközben egy nap 5-en hívnak fel, hogy menjek vacsorázni, üdülni, tisztítsak vizet, vegyek könyvet... stb., mert valahol valamikor megadtam a telefonszámom, holott törvénytelen és ez már tényleg a magánszférám, de ez ellen sem tudok mit tenni (jó tudom cseréljek számot).

Az általad belinkelt oldalon egy nagyon informatív cookie látható, ettől csak kevesebb szokott lenni bennük, (már hogy visszatérjek a témához), ezzel tőlem az él vissza aki akar.

Ha én a Chicago-i John Smish-ről megtudom, hogy milyen oldalakat látogat, mikor és milyen böngészőről, hát szerintem nem lettem okosabb. Ugyanúgy "ezek" se érnek többet az én ilyen adataimmal, ráadásul itt nem is erről szól a dolog, mert Adsense, tehát hogy úgy mondjam, mi a másik oldalon állunk.

A Google inkorrektsége pedig létezhet, de maga alatt vágja a fát, mert ha nagyon és hosszútávon inkorrekt a megjelenítőkkel, akkor egy idő után felvehet egymillió webfejlesztőt aki gyártja a hirdetései alá a weboldalt, mert egy időután (lehet, hogy 10 év), megjelennek mások lokalizált hirdetési megoldásai is, és a sok elégedetlennek nagyon fognak örülni.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseF_c3_b3rum#msg20090315201742-0400@webni.innen.hu