vasárnap, március 22, 2009

[Silihost] Nomen est omen

Csatlakozom az előttem szólókhoz. A lehető legkellemetlenebb időpontokban válik elérhetetlenné a náluk hosztolt weboldalam. Egyszer hétfőn délelőtt történt... Pár napja ráakasztottam egy külső availability monitort, ami három független helyről pingel, azóta látom, hogy az utóbbi 4 napban 6,5 óra kiesés volt. Ha ezt ad-hoc felszoroznám évesre: 593 óra kiesés = 92,3% rendelkezésre állás lenne, szemben az általuk vállalt 99,5% rendelkezésre állás = 44 óra értékkel. Persze négy napból nem lehet átlagot vonni, de én voltam barom, hogy eddig nem mértem... Az még végképp nem érdekel, hogy épp mit kell fúrni-faragni a gépükön, épp mitől döglik meg. Vegyenek még egyet hotspare-nek. Az én felfogásom szerint a karbantartás is beleszámít a rendelkezésre állás állásidejébe.

Az ügyfélszolgálattal nekem nincsenek gondjaim, megcsinálják időre, amit vállalnak.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Silihost#msg20090322121801-0400@webni.innen.hu