hétfő, március 16, 2009

[AdSense Fórum] re:re:re:Van opt-out

Már óvatosabban kezelem...
De ha egy nagy látogatottságú oldalon, egy szolgáltatás megrendelhetősége miatt megadod a számod veled is ez lesz.
Már természetesen nincs ott a szám, és kicsit eltúloztam, mondjunk inkább heti ötöt.
Egyébként már fogy, egy ilyen kis országban, hamar elkopnak ezek...

Engem se a reklámújságok, se a spam-ek (vannak ugye szűrők, a szerver elvannak ezek...) nem zavarnak, remekül kiszűröm belőle a kevés hasznosat, a többinél meg nem ragadok le filózni.
Átlagban napi 100-200 levél jut el a tündérbőrömig, kb. előtte ugyanennyi kiszűrve, itt még ennek is a fele kukalakó lesz(sok olyan van ami csak szerintem szemét, mert nincs rá idő).
Néha elgondolkodom rajta, hogy mekkora lenne már a péniszem, ha mindig éltem volna a levelek adta lehetőséggel, de
egyébként semmi gond.
Úgy gondolom semmi olyat nem teszek, amit ha valaki meg tud engem károsan érintene.
A titkaim a fejemben vannak, ha pedig már megvalósítottam őket, szeretném ha minél többen látnák (látogatnák).

Ezzel azt akartam mondani, hogy személy szerint a telefonszámos óvatlanságomba sem haltam bele, de hogy azzal hogy él vissza valaki, hogy tudja, ma is megnéztem az ivivet meg a jutyubot meg a videát meg a tévékettőt meg mittudomén mi megy nagyon még... pár millió társammal egyetemben, azt nem tudom.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseF_c3_b3rum#msg20090316064346-0400@webni.innen.hu