szombat, március 14, 2009

[AdSense Fórum] Az Adsense új szolgáltatása

Üdv! Már régóta vagyok a Google Adsense ügyfele, és nagyon klassz minden. Aztán ma reggel kaptam egy e-mail-t, hogy most van egy új szolgáltatásuk, aminek az a neve, hogy "érdeklődésen alapuló hirdetések". Annyira zavarosan fogalmaznak, hogy nem nagyon értem, mit kell tennem. Csak annyit tudok, hogy megadtak egy bizonyos határidőt, és ha addig nem teszem meg amit kérnek, akkor balhé lesz :D:D De nem tudom, mit kell tennem. Azt mondták, az oldalamon a forráskódon módosítanom kellene valamit, meg hogy újra el kéne fogadnom a szerződési feltételeket, mert hogy módosították. De a fiókomban nem találtam semmit. Azt is írták, hogy a megadott határidő után tök más lesz a fiókom kezelőfelülete, mert lesz rajt egy új gomb, az új szolgáltatáshoz.

Az e-mail címükben benne van hogy noreply, szóval arra gondolom nem válaszolhatok. Megnéztem, és az adsense-nél hivatalos e-mail-t magyar nyelven nem lehet írni, mert nincs ilyen magyar munkatársuk, aki levelekre reagálna. Megnéztem a tematikus magyar súgót is, ilyen problémamegoldó izé, de semmi... A súgó keresőjében pedig ugyanazt az érthetetlen szöveget találtam, mint ami az e-mail-ben volt.

Szóval: hol kell újra elfogadnom a feltételeket? És mit kell megváltoztatnom a forráskódban??? Más is kapott ilyen levelet az adsense-től???

Ideges vagyok, mert tök jó ez az adsense, és már régóta vagyok az ügyfelük, nagyon szeretem, minden tök jó, és nem akarom, hogy kicsússzak a határidőből, és elkezdjenek "piszkálni". Jófej akarok lenni velük, hogy cserébe ők is jófejek legyenek velem : )

Köszönöm a válaszotokat!

Üdvözlettel:

Gergő

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseF_c3_b3rum#msg20090314193233-0400@webni.innen.hu