péntek, október 20, 2006

[Wikipédia] Támogatásért kónyógük...

2006-10-20 BUDAPEST
SZERATICS ISTVÁN TETE23@ENTERNET.HU
Tisztelt Olvasó! Tanácsot szeretnék kapni,

Ketrecbe zárva élem az Életem! Nikkelezett, acélsodro-nyokból állnak a tömlöcöm falai! El vagyok tiltva? Az infor-mációktól, és nem is kommunikálhatok az Ember Társaimmal? Miért? Mert megrokkantam, és 51 éves Férfi koromban, 100%-os mozgáskorlátozott lettem. Kiktől kaphatnék támogatást, a tovább Élésre? Hát mit akarok Én? Tisztában vagyok azzal, hogy az „Élet egy-egyszeri megismételhetetlen Csoda!" Ezért az Én Életem, csak az enyém! Tisztelem, és Szeretem! Meg kell védenem a pusztulástól, hogy ez a csoda sokáig tündö-köljön! Ahhoz kérnék támogatást, hogy szét tudjam törni a há-lót, melyet a közöny, az SM mázával rögzített, és borított be!
A Kérés nagy! Nem elég a sajnálkozó együtt érzés, még a szolidaritás. Hogyan kérhetnék Én valamit, amikor érte adni már nem tudok még egy csekélység sem, mert amim van, csu-pán az Életem! Az igaz, az Én bajom nem örökölhető, és nem fertőzésből kapható! Az is valós, hogy érte tennem semmit sem kellet, tehát nem is a mulasztásom eredménye! Ez egy olyan kórság melyben a Világon 700000 – 800000 Ember Tár-sammal közösen, mindannyian, egyenként szenvedünk. Az Or-vostudomány mai állása szerint nem gyógyítható ez a beteg-ség! Ez, az Ezerarcú Sclerózis Multiplex! Ezért csupán a Re-mény Éltet, hogy hamarosan fejlődik a Világ!
Addig is, míg ennek a fejlődésnek gyümölcseként lábra állhatok? Van mit tennem, hisz bizodalom tölti ki mindennap-jaimat! Talán Valaki megszán, és Tanácsot Ad! Mi módon és Kihez fordulhatok Támogatásért, Segítségért, annak okáért, hogy a napjaimat ne egy sötét zugban kelljen leélnem, sebeim nyalogatása közben! Mert a Munka, biztos gyógyítana.
Az igaz, méltányosságból megkapom az OEP-től, amit a kezelésemhez adni lehet! De az Emberi Szeretettet, Melegsé-get nem lehet receptre felírva kapni! A ketrec lakatjának a kulcsát, ha megkapnám, akkor boldog lennék, és hamarabb gyógyulnák fel!
Mégis mit szeretnék, ha lenne? Nyitottságot az Emberek felé! Szeretném, hogy valami picit, dolgozhassak! Hát ezek olyan kérdések, amik megoldhatóságára, még Én Magam sem merek gondolni! Csak írom a Tanácsot kérő levelem, és még azt sem tudom, hogy mi lenne a segítség? Lehet, hogy nem csupán a mozgásom korlátozott, hanem a …? Szóval a bátor-ságom is kevés? Nincs merszem elmondani a vágyam?
A TÜRÉLMÉT ÉS A MEGÉRTÉSÉT, KÖSZÖNÖM! JÓ EGÉSZSÉ-GET ÉS SOK SIKERT KÍVÁNOK!
EZT A MÁSODIK OLDALT CSAK AKKOR OLVASSA EL, HA ERŐS IDEGZETŰ.
Mert itt arról szeretnék beszélni, hogy mit jelent Nekem, ez az elzártság.
Először is, ami fontos lenne Számomra az a gyógyulás! Természetesen a lehetőségekhez képest, ez azt jelenti, hogy a szenvedéseimet mérsékelni lehet. Ehhez számos újfajta gyógyeszköz és gyógyító Ember kell. Nos ezek nem olyan hókusz – pókoló vajákos fajták, hanem a mai modern tudomá-nyokon okosodott Szakemberek, és Orvosok! Miről beszélek?
Az Orvos egyértelmű meghatározás, hogy valamelyik Egyetemen szerezték a Diplomájukat, ha lehet a Neurológia valamelyik szakterületén.
Gyógyító eszközök? Például a Magnettó Terápiás alkalma-tosságok és egyebek, mint az uszodák.
Szakemberek, Akik ezeket tudják alkalmazni. Nem mind-egy, hogyan teszik. Talán eléggé érthető, hogy az úszás nem csak az azt jelenti, hogy megtanítják az Ember arra, hogy mit tegyen annak érdekében, hogy nehogy elmerüljön, hanem ha-ladjon, de nem csak ez! Hanem a vízben való mozgásnak a számos gyógyító alkalmazása a cél!
Van még egy nagyin fontos szakterülete az Emberi test megmozgatásának. Ennek a Gyógytornászok a szakavatott ér-tői.
Akkor még itt van a legfontosabb dolog, hogy a modern Tudomány felfedezte azt, hogy Test az idegsejtek is folyama-tosan képes újítani! Az idegsejteket behelyezni ebbe a rendkí-vül bonyolult rendszerbe! Nem csupán behelyezi, hanem új funkciókkal is, a régi mellet ellátja. Mielőtt még arra gondol-nánk, hogy ez csupán buta vágyakozása, ábrándozása egy pusztulóban lévő, oszladozásnak induló beteg Ember agyában, gondoljuk meg, hogy az idősödő Emberek meddig képesek ta-nulni! Nem csak szellemi dolgokat képesek elsajátítani, hanem fizikai, mozgásbeli újdonságokat is elsajátítanak!
Most egy másik gondolati kísérletet kérek, hogy ezeknek a Témáknak mennyi alfaja lehet? Ezt mind azért, ha műveljük, hogy az Egészségünk és az Életünk tökéletesebb legyen! Plá-né egy ilyen Rokkant Emberé, mint Én!
Most a konklúzió, amiért Támogatásért, Segítségért Kö-nyörögök! A felsoroltak mind agyagi javakat feltételeznek! Amennyiben ez Nekem nincs, és képtelen vagyok előteremteni azt! Akkor készülhetek az elmúlásra! Hiába tudom hogy az „Élet egy-egyszeri megismételhetetlen Csoda!" Tehetetlensé-gembe csak könnyezek és szenvedek!
KÉRLEK, VÁLASZOLJ! KÖSZÖNÖM!


--
forwarded from http://webni.innen.hu/Wikip_c3_a9dia#msg20061020092149-0400@webni.innen.hu