szerda, október 25, 2006

[Te mennyit keresel?] re: valakinek fizetett...

Üdv a klubban. Sajna nemrég én is így jártam, ahogy te, egyik napról a másikra zárolták a számlámat. Az "adsense csalás" topicban írtam is róla. A fellebbezésnek semmi eredménye nem volt nálam sem. Szerintem 100%-ban ugyanazt a sablonlevelet kapja mindenki. Nekem annyiból volt szerencsém, hogy én megkaptam az első csekket a zárolás előtt.
Csak egy érdekesség: azóta ugyanazon az oldalon adsenselek, mint rég, a tesóm nevére nem fogadták el az új regisztrációt, a barátnőmére viszont néhány nap alatt. Hihetetlen egy csapat ez a gugli, már olyan szinten figyelik az embereket, hogy bármelyik akár névrokon, vagy családtag is gyanús nekik?
--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20061025145017-0400@webni.innen.hu