szerda, október 25, 2006

[Te mennyit keresel?] Valakinek fizetett már a google

Elég lassan csordogált a pénz az adsense számlámra, majd az itteni fórum hatására napi 4-10 dollár között kezdett hozni. A számlám már túllépte a 250 dollárt és ma lépnék be és nézném a számlát erre nem tudok belépni. Aztán láttam egy emailt a googletól, hogy zárolták a számlámat érvénytelen kattintások miatt. Erre írtam egy leveet nekik, hogy legyenek szívesek megindokolni, vagy bemutetni, hogy milyen hamis kattintások voltak, mivel sem én sem a családtagok nem kattintgattak, és kértem, hogy vizsgálják felül az álláspontukat. Később jött egy levél, hogy felülvizsgálták és bizony nekik van igazuk, mellesleg semmi konkrét információt sem adtak továbbra sem. Azt szeretném kérdezni, hogy más is járt-e így, mert marha bosszantó, hogy emiatt átszabtam az oldalt, normális tartalom van rajta és csak úgy hirtelen se szó se beszéd törlik az eddig elért összeget. Totálisan ki vagyok akadva rajtuk, hogy így át
vertek. Ha valakinek van valami ötlete, hogy mit lehet tenni ilyen esetben az kérem segítsen. Köszönöm JJmaxi!
Ui: Az oldalam a www.jjmaxi.hu és az onnan nyíló hirdetési oldalak.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20061025141720-0400@webni.innen.hu