péntek, szeptember 15, 2006

[Te mennyit keresel?] hitetlen

Sziasztok sorstársak.
Én, 2006. április 11.-én kezdtem el az Adsense programot a honlapomon. Eddig elégedett voltam, míg nem olvastam ezt az oldalt, azóta csak ti jártok a fejemben. Elbizonytalondtam. Jó ez így?
Átlagok(!) = Oldal megjelenések: *****
Kattintások:***** Bevételek: USD *****
Magyar oldal: http://www.hitetlen.hu/
Relatíve jó a látogatottságom: Nyáron ez napi 1800-2000 látogatót jelentett, Szeptember1. óta 1200-1400 /nap/fő. (bár furcsa mód, mintha a kevesebb látogatóval többet keresnék)
Kitettem az összes lehetséges reklámot (eleinte még nem, de számomra aztán megérte kitenni az összes reklámot).
Ja, ezzel kapcsoltaban olvastam fentebb valakit, azt kérdezte valaki, melyik reklámból mennyit. Mivel ezzel én sem voltam tisztában, megkérdeztem a Google Supportot.
E RE: levélből idéznék:
Kedves X.Y!

Köszönjük e-mailjét.

A www.hitetlen.hu/ oldalról tett kérdésével kapcsolatban szeretnénk
felhívni rá a figyelmét, hogy webhelyén három hirdetési egység, kettõ
Google AdSense keresõmezõ, egyetlen darab link egység valamint
termékenként egyetlen, összesen négy ajánló gomb helyezhetõ el.

Kérésére megvizsgáltuk oldalát, és megállapítottuk, hogy azon helyesen
helyezte el kódjait.

Szóval,a honlapomon még egy kereső mezőt megjeleníthenék. Ezt csak azoknak írom, akik nincsenek ezzel a hírdetési mennyiséggel tisztában.
Mit gondoltok, tudnék még a bevételen növelni valahogy? (ja, a PageRank nagyon kicsi= 2)
Válaszotokat előre is köszönöm.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20060915071657-0500@webni.innen.hu