vasárnap, szeptember 10, 2006

[Fizetős web tárhely] hostmax.hu

Sziasztok!
Én a michaeljackson.hu weboldalt hostingolom a fent említett cégnél.
Régebben egy másik szolgáltatónál volt az oldalam, de szinte hetetnte voltak gondok a másik céggel (volt pl teljes sql adatbázis elszállás is), ami azért elég necces, egy több, mint 150.000 hsz-t tartalmazó fórumnál :)

Nos, váltottam és nem bántam meg.
Eddig (kb. fél év alatt) 2x volt szerver leállás, mindkettő egy héttel előre bejelentve, és 2-3 óránál egyik sem tartott tovább (fejlesztések voltak).
Az oldalt napi 1500 ember látogatja, kiugró napokon 2000-2500, lassulást eddig nem tapasztaltam (a régi helyen az is megvolt... de még mennyire megvolt).

Előny számomra, hogy 0-24 órás telefonos ügyfélszolgálatuk van minden ügyfél részére, illetve gyorsan válaszolnak az e-mailekre is, és tényleg segítőkészek. Nem egyszer kellett ezt azt állítgatni, és hamar megvolt.

Az árak nyomottak, próbálják tartani a versenyt, bár szerintem lehetne drágább is a szolgáltatás, mivel a másik helyen a gagyit 3x ennyiért kaptam.

Van admin felület, ami viszont nem a legjobb, legalábbis nekem nem jön be(asszem webmin (?) ), de meg lehet vele barátkozni. Wan webmail, és minden további alap dolog. A domaineket is viszonylag olcsón jegyzik.
A rekord egy .com-os név esetében 1 óra volt :), mondjuk az oldalon 1-2 napot írnak rá.
A fel és letöltési sávszél isrendben van, bár szerintem az már mindenhol szinte ugyanaz.. majd mindenhol 100mbit-es kapcsolat van tudtommal.
Összességében ajánlani tudom őket: http://www.hostmax.hu

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Fizet_c5_91sWebT_c3_a1rhely#msg20060910224154-0500@webni.innen.hu