csütörtök, június 05, 2008

[Interneteurope] ...

Én csak azt nem értem az egészben, hogy felnőtt, gondolkodó emberek, hogy gondolhatják komolyan azt, hogy
valóban az Interneteuropa irogat ide.
Minek?
1000 csatornán tudja eladni a szerintetek bepalizott embereknek a szolgáltatását.
Ide azért írna, hogy hozzáértők fikázzák hónapok óta?!

Nekem semmi bajom nincs velük. Nektek van. Soha nem gondoltam, hogy azok a problémák ne léteznének.
Asszem nem is írtam sehol, hogy nem igaz amit írtok.
Én csak azt mondom, hogy nekem megfelel sok éve, sok weblappal, sok látogatóval.
Lehet, hogy én akkor hülye vagyok, de azt nem tudtam, hogy itt nem az Interneteurópa a téma, hanem az Interneteurópa szidása.
Mert jó véleményt ezek szerint tilos itt megfogalmazni.

Nem is teszem többet!

Csak úgy gondoltam lehet másnak is véleménye... hát nem!

Szevasztok


--
forwarded from http://webni.innen.hu/Interneteurope#msg20080605051449-0400@webni.innen.hu