hétfő, június 30, 2008

[Google Analytics] teljes kavarodás

Tegnap néztem az analytics-et, ahogyan ezt szoktam majd minden nap és akkor látom, hogy egy másik webhely aloldalait tartalmazza a statisztika!!! Aztán visszanézve láttam, hogy az idegen aloldalak megjelenése-jelenség 3 napja kezdődött, és konkrétan nem értem. A másik domain aloldalai nincsenek meg az én tárhelyemen, az analytics mégis így jelöli. Ahhoz az oldalhoz semmi közöm, életemben most láttam először. Gondoltam egy tárhelyszolgáltatónál vagyunk a másik honlappal és valami kavarodás van, de nem. Gondoltam a másik oldal analytics kódja véletlen ugyan az, mint az enyém, de ez sem. Írtam egyből Google supportnak, hogy mi lehet ez, majd válaszolnak. Ma este meg még furcsább lett a dolog, mert hozta a szokásos statisztikát a program, majd lenullázta és újra engedte menni 15-ig, aztán megint nullázta engedte 11-ig, atán nullázta és 12-ig. És ez lett az egész napi teljesítménye az oldalnak. Szóval nekem ötletem sincsen, hogy ez mi lehet. Valaki esetleg?

--
forwarded from http://webni.innen.hu/GoogleAnalytics#msg20080630184313-0400@webni.innen.hu