hétfő, június 16, 2008

[Web-server.hu] Egy kedves elnézéskérő levél

Álljon itt a kedves visszajelzés, melyet azért kaptam, mert a 2 hete áthelyezett tárhelyemhez tartozó adatbázisokat nem tudtam az ügyfélkapun keresztül elérnem. Megjegyeztem, hogy ahol tudom, ott reklámozom majd a szolgáltatásuk minőségét...

"Az adatbázisát átmásoltam tárhelyére egy database nevű könyvtárba. Nagyon sajnálom hogy csalódnia kellett cégünk szolgáltatásaiban. Valószínüleg ha megfelelő módon optimalizálva lett volna az adatbázislekérdezés amelyet Ön mint "szakember" vagy esetleg Önnek a "szakembere" írt meg, akkor nem kényszerültünk volna arra a megoldásra, hogy tárhelyét átköltöztessük egy olyan serverre ahol nincs annyi ügyfél, ám a server kapacitása is alacsonyabb. Sajnos nekünk nem érte meg hogy a server terheltsége felszökött az Ön adatbázis query -jei miatt, igy más olyan Ügyfeleink "bűnhődtek" akik ezt nem érdemelték meg. Mégegyszer nagyon sajnálom hogy a cégünk nem nyújtotta Önnek azokat az elvárásokat melyeket Őn szeretett volna."

És az én megjegyzésem:
Úgy gondolom, hogy ha egy egyszerű home-szerveren nem okozott problémát az SQL query-k kiszolgálása, egy "nagy szolgáltatónál" sem kéne, hogy gond legyen. Természetesen az új szolgáltatónál az oldal nem okoz problémát... És az új szolgáltatónak a web-serverre csak ennyi volt a megjegyzése: Jah, web-server? Csoda, hogy ennyire megy az oldal, teljesen a határon futtatják a szervereket!

Igen, én nem vagyok szakember, hanem egy h...e f..z, és lehúzhatom magam a wc-n, mert a nagy WEB-SERVER szakember, aki szinte soha sincs bent, és elérhetetlen magasságokban végzi munkáját lefikáz a levelében!

Csak egy apróság még: a Kedves WEB-SERVER SZAKEMBER nagyon kedvesen lementette nekem az adatbázisokat, de az ügyfélkapun keresztül még mindig nem tudok SQL mentést csinálni, és az oldal költöztetés még 1 hétig biztosan eltart. Így mit tehetek: egy hét múlva a végső adatbázis mentéskor, átvitelkor megint könyöröghetek és kaphatom a kedves szavakat.

Menj Web-Serverhez, ha ez hiányzik neked!

--
forwarded from http://webni.innen.hu/WebServerHu#msg20080616034923-0400@webni.innen.hu