szerda, június 11, 2008

[Web-server.hu] Web-Server heti tapasztalat

A Googleban találtam ezt a fórumot, és nagyon jó!

Mi is web-server-t használjuk, több mint egy éve, és határozottan állítom, hogy iszonyatosan visszaesett vettek a minőségből.

Szerintem aki, még web-serveres írja le a "heti tapasztalatát", én most ezt tesz, már csak azért is, mert előbb valaki azt írt, hogy ugyan azok szidják ezt a szolgáltatót, talán én is növelem a hozzászolók számát.

Heti tapasztalat:
1. A mail serverük igen lassú, a levelezőm sokszor nem tudja "kivárni" és megszakad. Így egy-egy levél letöltése napközben több mint 5-10 percet és 4-5 neki futást igényel. Ez nóóórmááális...? (Laár után szabadon)
2. Persze én is tapasztalom, hogy nincs sávszélességük, a honlap elérés igen csak lassú.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/WebServerHu#msg20080611174828-0400@webni.innen.hu