csütörtök, június 05, 2008

[Interneteurope]

Nem hiszem, hogy a fentebb beírt sok negatív kritika és a fórumokban általánosan olvasható panaszok egy "rosszakaró" műve lenne. Én is ügyfelük voltam, de hamar betelt a pohár: elegem lett a rendszeres (sokszor egy hétvégére is elnyúló, de persze előre be nem jelentett) "karbantartásokból", az e-maileimre adott 1 soros, ékezet és aláírás nélkül megírt lekezelő válaszokból, az elérhetetlen ügyfélszolgálatból, stb. Igen, biztos sok ügyfelük van, mert sok embert sikerül bepalizni a "világszínvonal, pénzvisszafizetési garancia, meg 99,99999% rendelkezésreállás" kampányukkal... Egyszerűen siralmas, hogy évek óta sima hazugságokkal adnak el valamit, és teszik ezt büntetlenül.

Szerencsére jó sok szereplős ez a piac, így aki picit körbenéz és utánaolvas számtalan sokkal jobb szolgáltatót találhat. Ez a fórum reklám meg egyszerűen gyerekes.


--
forwarded from http://webni.innen.hu/Interneteurope#msg20080605044124-0400@webni.innen.hu