szerda, október 31, 2007

[Te mennyit keresel?] Csökkenő bevételek

Nekem van egy webáruházam, és ott is jelentősen visszaesett az eladások mennyisége még a nyárhoz képest is. A magyar gazdaság hihetetlen takarékra lett véve, minden (nem virtuális) kereskedő ismerősöm is panaszkodik, hogy nagyon gyatra a forgalam. A gyermekeim beiskolázása mellett nekem sem marad pénzem semmire vásárolgatni. Így meg mi a gyíknak hirdessenek a cégek?
A másik oldalon: hirdettem az AdWords programban, de abbahagytam, mert a Google Analytics kimutatta, hogy az oldalamra így betérő látogatók az egyik termékcsoportban átlagosan 0,1 másodpercig vannak az oldalon. Feltehetőleg valamelyik konkurensem áldott meg azzal hogy a hirdetéseimre klikkelgetett, vagy kidolgozott valaki egy klikkelgető programot. Mindenesetre akkor kezdtem el inkább a SEO-ra és nem a reklámozásra koncentrálni. Ezzel csak azt akarom mondani: gondolkodjatok a másik oldal fejével is. Adsense csak akkor hoz bevételt, ha van AdWords hirdető.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20071101003309-0400@webni.innen.hu