csütörtök, október 25, 2007

[Csekkek beváltása] K&H és pajtásai

Én Pécsen simán beváltottam 2006-ban vagy 10 csekket Ft-ra a K&H-nál. Szarul, de azonnal. Idén, Pesten próbáltam az Ajtósin. 305 dolcsit kp-be (dollárba) kifizettek kezelési költség nélkül. Na mondomn, ez a szuper főváros. Naívan megint oda mentem. Számlát kérnek. Átmentem a XIII ker-be (Hollán u.). Ott 40 napot, mert nem bíznak a Google-be (SIC!). Aztán a Raiffeisenbe (Nyugati). Ott számlát +15$ +1% költséget kérnek. OTP (Tátra u.) Ft számlát kérnek - kezelési költséget nem. Szarul is váltanak. Budapest Bank (Nyugati): számlát és kezelési költséget, 20$ kérnek. Kereskedelmi Bank: Számlát és kezelési költséget kérnek (talán 20$).

Csak azt nem értem, miért nem kérnek a bankok mondjuk 50$-t és két hónap türelmi időt?

--
forwarded from http://webni.innen.hu/CsekkekBev_c3_a1lt_c3_a1sa#msg20071025151529-0400@webni.innen.hu