szerda, július 18, 2007

[Ingyenes webtárhely] Blogger AdSense

Elkezdtem írni egy blogot a bloggeren, tudom, hogy jobb lenne saját domainnel, saját tárhelyen stb. de ezt most így akartam.

Namost azon ugye van beépített AdSense.
Remek. Szépen még az oldalba is beleolvasztja a hirdetéseket automatice.
Beillesztem a kódot, megadom hozzá az adatokat.
Oké, mennek a hirdetések.

Mail jön, engedem-e, hogy a blogger hozzáférjen az AdSense accounthoz, erősítsem meg.
gondolom ez arra van, hogy más kódját ne lehessen betenni. Megtettem.

Írja, hogy minden szuper, így most nyomon követhetem a bloggeres bevételeim.

Nade hol?:)
Mert sehol se látom, csatornaadatokat meg a bloggeren nem lehetett megadni.
Igaz friss még az élmény, nem volt azóta frissítés az AdSense adatbázisban, lehet majd megjelenik...

Valaki használja az AdSense -t a bloggeren?
Ha igen, hol lehet látni a bloggeres bevételeket, kattintásokat, stb. -t?

--
forwarded from http://webni.innen.hu/IngyenesWebt_c3_a1rhely#msg20070718110417-0400@webni.innen.hu