csütörtök, július 19, 2007

[Vendégkönyv] köszönet

Köszönöm az értékes hozzászólást, tanultam belőle, és gratulálok az oldalhoz!

A buveszbuvesz.hu nagyon tetszik. Erre nem is gondoltam. A domainnév tanácsait átolvasva, ha jól értelmeztem, végülis mindegy, hogy egybeírom, vagy kötőjelesen. De egyben talán egyszerűbb. Megkérdeztem erről több hozzáértőt, és végülis a buveszlap.hu tűnt számukra jó ötletnek. De a buveszbuvesz.hu jobban tetszik. A célom végülis egy önálló oldal lenne azzal a céllal, hogy a bűvész illetve buvesz kulcsszavakra az első három találat között lehessek. Van egy régebbi, másik oldalam a 8. találati helyen, de az korábban a legelső volt és nem tudom visszanyomni. Bár nem vagyok profi optimalizáló, valamennyire azért értek hozzá és tudom, hogy a jó rangsorolás, ha nem az a cél, hogy könnyen megjegyezhető legyen, a domainválasztásnál kezdődik. Időnként majd visszanézek, nehogy itt hagyjam az esetleges későbbi infókat :-)

Köszönettel Máté illuzionista.hu

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Vend_c3_a9gk_c3_b6nyv#msg20070719091955-0400@webni.innen.hu