szombat, július 28, 2007

[Linkmarketing.hu] válasz:osztott tárhely

Igen, valószínűleg túllihegtem, de én olyan vagyok, hogy nem írok le olyat mosolyogva, ami nem igaz, ha pedig utólag bebizonyosodik, akkor vállalom érte a felelősséget.

Nem tartom kizártnak, hogy belekeveredtetek egy ilyen spam ügybe, de akkor sem gondolom azt, hogy olyat kellene sugalni, hogy ezzel az egésszel nem érdemes foglalkozni, mert a Google rajtunk kívülálló ok miatt kitilthat... Ahogyan azt sem írom le, hogy a linkmarketing.hu szolgáltatására nem lehet alapozni egy vállalkozást, mert esetleg olyan oldalon helyez el nekem a tudtomon, vagy esetleg csak már utólagos tudtommal linket, ami hosszú távon a webalpomat megöli. Remélem nem szó szerint érted az előző mondtatot, és átérzed, hogy mire gondolok. Részemről téma lezárva, elfogadom, hogy esetleg túllihegtem a dolgot, sok sikert az oldalatokhoz!

szipeter

--
forwarded from http://webni.innen.hu/LinkmarketingHu#msg20070728182201-0400@webni.innen.hu