szombat, május 12, 2007

[PageRank] re: Okoskodás-ra

Lenne egypár észrevételem a válaszodra:
"gondolom, általában a nyitóoldalaitok PR értékeiről" a joomla.templatecenter szinte az összes oldalra kapott PR -2-őt nem csak a nyitóra.?

"eredményket látjuk, mint pl. Németországban" talán ez a természetes, MO-n élünk és ide készítjük a weblapokat, nemtom mit kezdenék egy németországi vagy vietnámi elsőhelyezéssel!? Nyílván a netezők többsége a .hut vagy co.hut használja, ill. a google a magyar IP cím alapján magyar találatokat mutat nekik. /a .com nekem be se jön, átvált hura/

"megjelennek a joomla templates kifejezést tartalmazó" mint már feljebb írtam, a weblapomon nem szerepel templates "s" szó és mégis azzal vagyok az első, a template -vel sajnos csak a második. Ezzel kapcsolatban találtam egy hasonló érdekes lapot, a "képes hirdetések" keresésre az első a hirdetesonline, viszont a lapján egyetlen egy "képes" kifejezést se találtam. se szövegben se meta-ban, se sehol és mégis. Ehhez hasonló a "online hitel" szóra az első a hitel.besthungary (saját) és itt sincs ez a kifejezés sehol, ami hasonlít hozzá az a "online hitelközvetítés", viszont az utánam lévő több mint egymilliónál meg kimondottan ez a kulcsszó szerepel és mégsem előznek meg.

"főoldalra mutató linkek igenis számítanak" itt nem az aloldalakról beszéltam, hanem az aldomainről. Több lapom is van ami aldomaines és a témája teljesen más mint a fődomain lap tartalma, nyílván itt nem számít a főoldalra mutató link az aldomainen futó oldalra.(szerintem)

Longhandnak teljesen igaza van, sőt, elővettem a már egy éve nem használt aldomaint, felraktam rá egy lapot, a gugli pár nap alatt újra indexelte és a PR-ja időközben hármas lett, holott nem is volt indexelve.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/PageRank#msg20070512041515-0400@webni.innen.hu