csütörtök, május 17, 2007

[Csekkek beváltása] Pénztárosok

Mintmár többször, több helyen írtam szerintem a bankos hölgyek és az ügyfél viszonyán sok múlik (persze biztosan vannak butácska vagy kezdő pénztárosok is). Ahogy Gabber is írta, legközelebb már ismerős ügyfélként kp-ben átveszik tőle a csekket. Én például annyira jóban vagyok az egyik pénztárossal - persze ismer mindegyik - ,hogy odasúgta nekem, ha valamelyik kolleganő nem akar beváltani, mert a sorszám odapakolt, akkor menjek oda hozzá és majd ő kifizet :) Egyébként most az OTP-ben kissebb szigor van, mert állítólag voltak hamis(?) és ki nem fizetett csekkek. Nem guglisok, hanem munkabér jellegű dolgok. Kérdeztem mi lesz, de megnyugtattak, hogy amennyiben nem lesz konkrét utasítás, akkor - mint régi ügyfél - átveszik tőlem a csekket. Jelenleg csak nagyobb odafigyelésre és 500 feletti főnöki engedélyre kérték őket. Remélem a következő hónapra már ez a kis odafigyelősdi is lesceng. Mellesleg rákérdeztem és azt mondták, hogy beszedésnél semmilyen plusz költség nincs sőt, nem csekkvételi, hanem deviza vételi árfolyamon írják jóvá, ami kb. 2 forinttal több szokott lenni.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/CsekkekBev_c3_a1lt_c3_a1sa#msg20070517102944-0400@webni.innen.hu