szerda, május 30, 2007

[AdSenseTanacsado] szerintem

Nem olvastam ezért át az egész szabályzatot, de szerintem az számít, ami látszik, szal véleményem szerint 3-nak számít.

Ellenkező esetben, ha 13 keretből állna az oldal, akkor 13x3 hirdetést lehetne elhelyezni...

Másfelől nem érdemes halmozni a hirdetési egységeket, mert azzal "felhígulnak" a hirdetések, vagyis tele lesznek keveset fizető hirdetésekkel, amik elviszik a kattintásokat még a jobbak elől is, a megjelenítő weboldal meg nem fog túl komolynak tűnni 5 hirdetési egységgel... kivéve, ha valami irtó hosszú szövegek vannak rajt és azért kell ilyen sok.

Javaslom a bátrabbaknak, csak próba képpen egyszer vegyék le a hirdetési egységek felét (én már megtettem).
Kíváncsi vagyok hányan számolnának be a bevételek emelkedéséről.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseTanacsado#msg20070531022454-0400@webni.innen.hu