vasárnap, május 13, 2007

[AdSense Fórum] MFA

Igen, az MFA oldalak azok, amelyek az Adsense szájíze szerint vannak elkészítve. Az ilyen oldalak minden olyan trükköt alkalmaznak amivel jólfizető hirdetéseket kaphatsz, a lehető legmagasabb CTR mellett. Bővebben: http://webni.innen.hu/MadeForAdSense


Azzal egyet kell hogy értsek, hoy az MFA siteok az internet profit és mennyiség-orientált részét képezik. Gabber említette hogy gyenge rajta a tartalom, én szerintem inkább az a jellemző, hogy tele van értelmetlen tartalommal -> Véletlenszerűen, egy zsíros keywordlistából kiválasztott szavak, egymás után fűzésével érik ezt el. És ez még a gyenge szintet sem üti meg.

Azzal nem értek egyet, hogy nagyon szankcionálnák az ilyen oldalakat, sőt a domain-parkingok mellé még a Google adja is a lovat, és szerintem az már bőven MFA. Ma még a Google szemet huny az MFA előtt.

A madeforadsense oldalakkal nagyon sokat lehet keresni ha okosan csinálod, bár nem akarok senkit bíztatni hogy vágjon bele, mert én annak az elvnek a híve vagyok amit itt a legtöbben képviselnek; értékes tartalom, sok munka és valódi eredmények. Csak félő, hogy éhenhalunk : )

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseF_c3_b3rum#msg20070513055629-0400@webni.innen.hu