hétfő, június 05, 2006

[PageRank] pagerank 6

Ja én is látom a http://www.hup.hu az 6/10 -es, de sokra nem mennek vele. Csak a főoldal 6/10 -es. Az összes többi aloldal szutyok 0/10-es. Ebből is látszik, hogy maga az oldal nem minőségi csak mindenki mint a hülye, amolyan divatból "defacto" szabványként elhelyez egy linket a www.hup.hu felé. A webmarketing motorja szerintem SUX, már csak azért is mert sok GNU/Linux oldalakon is szerepel, ami nem igazán a profilja a HUP-nak. Linux és Unix ugyan
rokon és sok Linux hír van a HUP-on is, de szerintem jóval több Linux
hír van mint Unix. Nem is értem miért Hungarian Unix Portal :) A
legviccesebb az egészben meg az, hogy magát a webszervert meg a freeBSD szolgálja ki. De ha a kis ördög mellé rakták le a voksukat
jobb lenne freeBSD híreket szolgáltatni, s akkor lenne legalább egy
jó Hungarian freeBSD portál :) Én elég sok helyen találkoztam már a
http://www.linuxbazis.hu/ oldallal is. Nem számoltam össze a back linkeket. Google-el ügyebár ezt nem is érdemes, hiszen az sok hasznos
információt back link ügyben nem közöl. Back linkek vizsgálatára szerintem a legjobb az AV.com HUP-ra 5800 back linket mutatott ki,
www.linuxbazis.hu -ra meg 7020 -at (Június 5), érdekes módon a LinuxBázis csak 5/10 -es (tehát PR szintjén) a jelentéktelen oldalak
közé sorolható, míg a HUP.hu meg 6/10 -es, amely már az igazán elterjedt oldalak közé sorolható. Viszont érdekes eset amit fentebb
írtam, hogy a LinuxBázis aloldalai is rendelkeznek PR értékkel. Pl.
a hírek szekció ugyanúgy 5/10 -es mint a főoldal. A directory -k is
kaptak PR értéket. A HUP-nál csak a főoldal 6/10 -es. Ezért gondolok
arra, hogy lehet a HUP-nál, csak egy "defacto" mánia szabvány van,
míg a másik oldal esetében pedig releváns találati linkek elhelyezésén
van a hangsúly.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/PageRank#msg20060605060130-0500@webni.innen.hu