vasárnap, június 04, 2006

[Matáv Tudakozó Plusz] Tisztelt Matáv

Szeretnék panaszttenni: Én egy fővárosi diplomás értelmiségi ember vagyok, a tudakozó plusznál feltett kérdéseimre mindíg kielégítő választ kaptam. Nem értem a többi lázadozó embert itt ezen a fórumon, örülhetnének, hogy van egy ilyen szolgáltatása a cégnek.Egyben gratulálni is szeretnék eme remek oldahoz, ahol az ügyfeleik nyiltan leírhatják a véleményüket. Nem értem , hogy a választási eredményeket miért kell belekeverni ebbe a dologba, az győzött akire szavaztam, és nem tudom megérteni, hogyan lehet a másik oldalra szavazni, biztosan nem a diplomások voltak, ők tudják, hogy jó úton halad az ország.
Mégegyszer köszönöm a tudakozó plusz munkatársainak a kiváló munkájukat.

Üdv. Nagy Tihamér
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Mat_c3_a1vTudakoz_c3_b3Plusz#msg20060604043812-0500@webni.innen.hu