szombat, június 03, 2006

[Ajánlott olvasmányok] Tény

A kettővel ezelőtti hozzászólást nem én írtam :)
Túl sok bajom nincsen nekem ezzel a kiadvánnyal: más a célközönség, hiszen abszolút kezdőknek szól (ellentétben pl. ezzel az oldallal), ezért teljesen más is a műfaj. Szerintem a többi már leginkább a tetszik / nem tetszik kategóriájába tartozik. Nekem például nem tetszik a cím, ugyanis nincsen itt szó semmilyen titokról: az igazi titkokat úgyis csak a Google dolgozói tudhatják...
Egyébként nem baj hogy nem mindenki gondolkodik úgy, ahogy én, sőt. Ezen az oldalon is tág teret kap(hat) minden másképpgondolkodó. Különben is, ha mindenki ugyanúgy gondolkodna, mint én, akkor senkit sem érdekelne ez az oldal ;) Üdv: JJózsef
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Aj_c3_a1nlottOlvasm_c3_a1nyok#msg20060603121010-0500@webni.innen.hu