péntek, június 23, 2006

[Keresőoptimalizálás] Optimalizálás

Kedves József!
Mivel nincs munkám, csatlakoztam amerikai Affiliate programokhoz, de mindíg abban buktam el, hogy nem volt látogatottságom. A mostani honlapom: www.e-business.netfirms.com még csak most vasárnap került a google-ba. Hétfőn már nem volt benne. Most újra ott van, de a rámutató linkeket nem adja ki. Linkcserét is elkezdtem, de most úgy tűnik én feltettem az én oldalamra ők meg az enyémet nem???
A címsorban megadott szavakkal benne vagyok, de pont amelyik kifejezés keresettebb még az 1000-ben sem vagyok.
Légyszives nézd már meg, mit lehetne tenni, hogy növekedjen a forgalom. A cél az lenne, hogy a kimutató linkeken regisztráljanak!!! Ha google hírdetéseket tennék a honlapra előbbre kerülnék a rangsorban? Igaz, most m.segélyen vagyok, de ha tudnál segíteni, hogy minél több látogatóm és regisztráltam legyen, akkor bevételem is lenne belőle és valahogy csak próbálnám honorálni a segítséged. Köszönöm a választ. Üdv. Takács Rudolf - ide írj: rudolfino@gmail.com
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Keres_c5_91optimaliz_c3_a1l_c3_a1s#msg20060623053026-0500@webni.innen.hu