csütörtök, június 01, 2006

[Adsense technikai problémák] Letiltottak, de miért?

A következő a problémám: 1 hete kaptam a guglitól egy levelet, hogy nem megfélően jelenítem meg a hirdetéseket, és küldtek 1 linket arról az oldalról ahol a hibát találták azt is írták, hogy ha nem módosítom azt a lapot akkor addig felfüggesztik a fiókomat. De ez a link nem mutatott működő lapra, illetve nem is az én oldalamra mutatott. Tegnap kaptam egy újabb levelet hogy letiltották a számláma, de nem indokolták semmivel.
Ilyenkor mit lehetet tenni? Mert szerintem valamit elnéztek, vagy valaki kitolásból csinált valami olyat ami nem tetszett a guglinak. Ja mégy annyit hogy most lett volna esedékes az első kifizetésem 5 hónap után.
Előre is köszönöm: András
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdsenseTechnikaiProbl_c3_a9m_c3_a1k#msg20060601034832-0500@webni.innen.hu