Két különböző dolog, hogy hányan jönnek az oldaladra a Google felől, illetve az AdSense milyen témákat detektál az oldaladon, és milyen relevánsnak gondolt hirdetéseket tesz rá.
Ha jól veszem ki, akkor nálad minden egyetlen lapon van rajta, ahol millió témával foglalkozol. Az is egy járható út, hogy azt teszed ki az oldalad Title tagjába, ami a lehető legprecízebben, leíróbb módon jellemzi az oldaladat (ti. hogy ez egy kezdőlap, nyitólap) Nem tudom, hogy mennyien keresnek erre a kifejezésre, hogy találjanak a böngészőjüknek nyitólapot, de majd rájössz Te is erre hamarosan a statisztikák alapján, hogy megéri-e ez neked. Van még egy másik megoldás, amit a vatera.hu nyitólapján tudsz megtekinteni: amikor egy oldal annyiféle témával foglalkozik, amit lehetetlen értelmes módon besűríteni egy Title tagba, akkor — mint ahogy korábban is tetted, lehet betenni egyes népszerű, de az oldal egyik részével releváns kulcsszavakat a nyitólap Title tagjába.
Véleményem szerint a másik dolog, hogy befolyásolja-e az oldalad Title tagja, hogy milyen témákkal kapcsolatban "érzi úgy" az AdSense algoritmusa, hogy releváns lehet az oldalad: szerintem nem, hiszen az általad megadott címnél sokkal többféle információja áll rendelkezésre oldaladról (például, hogy a DVD-kkel kapcsolatos hirdetéseknek magas volt-e az átkattintási aránya), mint a Title tag, meg mint általában gondolnád.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/LegjobbanFizet_c5_91Kulcsszavak#msg20090114102445-0500@webni.innen.hu