szerda, január 14, 2009

[AdSense regisztráció] "Fiók nem aktív" - örökös elutasítás?

Szerettem volna bejelentkezni az adsense programba, de az űrlap kitöltése után azt az üzenetet kaptam, hogy:

*****
A megadott e-mail címmel már van felhasználó.
A fiókba való belépéshez válasszon egy másik Google Fiók felhasználói azonosítót.
*****

Én ugyan nem használtam eddig adsense-t, de az üzenet alapján azt vélelmeztem, hogy eseteg a múltban egyszer megpróbáltam jelentkezni az adsense, csak nem sikerült, és közben már el elfelejtettem. Ezen az alapon megpróbáltam bejelentkezni az adsense kezdőoldalán. Itt egy másik üzenet fogadott:

*****
Fiók nem aktív
Egyetlen AdSense fiók sem kapcsolódhat ehhez a belépéshez, mivel nem fogadtuk el jelentkezését. A jelentkezéssel kapcsolatos további információért, kérem, válaszoljon erre az üzenetre, arról az email címről, melyet jelentkezésekor megadott.
*****

Pontosan nem értem, hogyan mikor és miért nem fogadták el a jelentkezésemet, de a rossz memóriámat ismerve, van esélye, hogy valamikor régen valamiért így történhetett. De:

1. Ez örökre szóló elutasítást jelent?
2. Milyen üzenetre válaszoljak? A fenti üzenet egy weboldalon jelenik meg, nincs feladója, címe stb.

Van erre megoldás?


--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseRegisztr_c3_a1ci_c3_b3#msg20090114144807-0500@webni.innen.hu