kedd, január 13, 2009

[Legjobban fizető kulcsszavak] Kezdő

Üdv !

Először is azzal kezdeném, hogy nem biztos hogy jó menüpontban teszem fel a kérdést?!
A dolog amivel kapcsolatban segítséget szeretnék kérni az, hogy az oldalam forrásánál a következő kulcsszavak lettek megadva : Ingatlan, Utazás, Film, Dvd stb.
Állítólag ezek ( az 1. kettő biztos)a legjobbn fizető kulcsszavak ill. a "film,dvd" -vel kapcsolatban az a véleményem hogy sok embert érdekel a téma ?!Viszont a gugliból 5%talál csak rám.
Az oldalam egy tematikus linkgyűjtemény, de 1 kategóriába csak a szerintem legjobb 10-12 linket vettem fel.
A kérdésem az hogy ha most kicseréltetem a kulcsszavakat erre : Link, Linkek, Kezdőoldal stb. , akkor az fog történni , hogy a gugliból többen találnak majd rám , de viszont teljesen más hirdetéseket fog dobálni az adsense???
Lehet, hogy nagy baromságot kérdeztem ?!
Annyit a dologhoz tényként hogy nem tudom az adsense mi alapján dobálja a hirdetéseket, de amikor berakattam a webmesteremmel a "film" szót a title-be és a meta name-hez akkor 2 héten belül elkezdett ilyen hirdetéseket is dobálni az adsense.
A segítséget előre is köszi !

"Kezdő"

--
forwarded from http://webni.innen.hu/LegjobbanFizet_c5_91Kulcsszavak#msg20090113083900-0500@webni.innen.hu