hétfő, október 13, 2008

[Kereső-kifejezés] re: Jelenség

A két hozzászóló nem ugyanaz, én nem írtam az unatkozásról.
Először is a Google alkalmazottak nem hiszem hogy más keresőt használnak, tehát nem csak munkaügyben keresnek, de ez tényleg csak vicc.
Másodszor ezt a IP-t írd már le, mert én tényleg nem tudom milyen IP címek rendelhetők "a Google nevű céghez",
mint ahogy azt sem, hogy a MOL-hoz stb. mik. Tehát nem a keresőszerver(ek)hez, a céghez!
Azonkívül, a saját statisztikáimban is szoktam érdekességet találni, nagy számban olyanokat amik pl. lusataságból képződnek, pl. (nem valós) fekete kisku, mint a fekete kiskutya keresés, vagy négyes met, mint négyes metró (és r sincs, tehát nem az ó miatt), a saját oldalamra pedig, ha valaki emlékszik, hogy ott volt a cikk és meg akarja keresni, igenis site:énoldalam.hu és a cikk címéből ami eszébe jut, a session id-k semmiképp!
Továbbá a konkurenciának (SEO szempontból) a legritkább esetben olvasom végig az oldalát, csak az egy bizonyos témáról szóló oldalakat listáztatom ki (!), szintén session id-k nélkül.
Az említett példádban, nem hiszem, hogy az adatlap új oldal az adatbázisból egy oldalt olvas ki hanem mondjuk id=2 - id=1000 -ig, tehát valaki kiváncsi az új dolgokra erről az adatlapról!
Te, hogy listáznád ki kereséssel ezeket... mert én így!

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Keres_c5_91Kifejez_c3_a9s#msg20081013104535-0400@webni.innen.hu