Tárhely és domain szolgáltatások - Olvasói vélemények
>From unknown Tue Dec 5 07:40:06 -0500 2006
From:
Date: Tue, 05 Dec 2006 07:40:06 -0500
Subject: WEB-SERVER.HU
Message-ID: <20061205074006-0500@webni.innen.hu>
Sziasztok!
Kb. 6 hónapja bérlem náluk a tárhelyet. Rendkívül gyors ügyfélszolgálatuk van, ha egyszerű a kérdésed, de adott esetben már az is előfordult, hogy elfelejtettek válaszolni. Elég olcsó, eleinte jól működő tárhely, az utóbbi időben viszont volt hogy egy egész napra is elérhetetlen volt a honlapom a tűzfaluk miatt. Ez még belefér, de amikor már negyedszer fordul elő kicsit dühítő. Ennek ellenére rugalmasak és próbálnak megfelelni, több kevesebb sikerrel.
Nem kereskedelmi célra készült honlapok számára megfelelő ellenben üzleti célra kissé instabil.
>From unknown Sun Jan 28 16:59:30 -0500 2007
From:
Date: Sun, 28 Jan 2007 16:59:30 -0500
Subject: 12web
Message-ID: <20070128165930-0500@webni.innen.hu>
JAVA servlet és PHP egyaránt van náluk. Elsősorban a JAVA miatt választottam őket, és nem bántam meg. Ügyfélszolgálat segítőkész és rugalmas, az árak elfogadhatóak. A web-servertől nyergeltem át hozzájuk, és a domain átkérést is problémamentesen megoldották: (Átkérték a domaint, levették a TTL-t, azután szóltak hogy töltsem fel a tárhelyem, azután átállították a domaint) így egy percig sem volt kimaradás. Több városban vannak szervereik, de külföldi áraik kicsit magasabbak mint a hazaiak, de ha JAVA viszonylatban nézem, akkor az sem problémás!)
Kiss Viktor
>From unknown Sun Feb 11 15:07:25 -0500 2007
From:
Date: Sun, 11 Feb 2007 15:07:25 -0500
Subject: csak egy gyors kérdés/kérés
Message-ID: <20070211150725-0500@webni.innen.hu>
Tisztelt Kiss Viktor! Amennyiben ezt olvasod, szeretném a segítségedet kérni. Kérhetnék egy linket a weboldaladra? Én is Kiss Viktor vagyok, és az itteni komment miatt egy kellemetlen félreértésnek lettem az áldozata, és szeretném tisztázni magamat. Amennyiben ez eljut hozzád, kérlek dobj egy mailt nekem a viktrohun@yahoo.co.uk címre. Kösz előre is, Vik.
>From unknown Fri Feb 23 08:50:10 -0500 2007
From:
Date: Fri, 23 Feb 2007 08:50:10 -0500
Subject: Üdv név(rokon)!
Message-ID: <20070223085010-0500@webni.innen.hu>
Szóval linket nem adok, mert a domain nevek az ügyfeleim tulajdonai, én alválkozójuk vagyok. Elsősorban kormányzati hivatalok a megrendelők, ezért érthető hogy nem nagyon húznám ki magam alól a szőnyeget.
Nem értem hogy miféle félreértés áldozata lehettél, hiszen még a web-serverről sem írtam semmi rosszat.
Kicsit úgy tűnik számomra a kérésedből, mint ha a Web-server érdekeltséged lenne!
>From unknown Thu Mar 1 10:32:30 -0500 2007
From:
Date: Thu, 01 Mar 2007 10:32:30 -0500
Subject: web-server Félreértés tisztázása
Message-ID: <20070301103230-0500@webni.innen.hu>
Tisztelt Kis Viktor! Egri Zsolt vagyok, a Web-Server Kft PR managere. Szeretnék segítséget és magyarázatot adni az Ön kilétét megkérdőjelező Kis Viktorral kapcsolatban. A probléma eredetileg úgy merült fel, hogy mi, mint az ügyfél panaszra és cégünk jó hírnevére odafigyelő cég gyakran monitorozzuk a témába vágó fórumokat, blogokat keresve olyan bejegyzéseket, melyekben rólunk írnak. Ha jót írnak természetesen megköszönjük, ha pedig valamilyen félreértést gyanítunk, akkor megpróbálunk magyarázattal szolgálni. Amikor Ön beírt, hogy átnyergelt tőlünk, mivel Kiss Viktor ként írta alá a postot, és ugyanezen néven van egy remek ügyfelünk, akivel több éve nagyszerű kapcsolatot tartunk fenn, azonnal felmerült bennünk a kérdés, vajon ő írta-e ezt az üzenetet. Ezt követően felvettük vele a kapcsolatot, és átnéztük az ügyfél adatbázisunkat is. Ő az egyetlen Kiss Vikotr a Web-Server Kft nyilvántartása szerint, tehát kíváncsian várjuk, Ön kinek a nevében nyilatkozott fenntebb. Kérem, a továbbiak megtárgyalása érdekében vegye fel velem a kapcsolatot az ezsolt kukac web-server.hu email címen.
>From unknown Fri Mar 2 19:28:50 -0500 2007
From:
Date: Fri, 02 Mar 2007 19:28:50 -0500
Subject: Elnézést
Message-ID: <20070302192850-0500@webni.innen.hu>
Szeretnék elnézést kérni, ha előző írásomból úgy tűnt volna, hogy abból a célból figyeljük a rólunk írt bejegyzéseket, hogy aztán jól 'rápirítsunk' arra aki rosszat ír rólunk. Bírjuk a kritikát, és tudjuk, hogy nem vagyunk tökéletesek. E figyelé egyetlen célja, hogy tudjuk, min javítsunk, és igazából (első) Kiss Viktor sem írt semmi rosszat, csak, mint említettem az egyetlen ilyen nevű ügyfelünk igen közel áll hozzánk, és ez szemet szúrt nekünk. Egyszerűen csak tisztázni szeretném a helyzetet, de nem tudtunk más módon kapcsolatba lépni vele. Bocs az offtopicért.
Egri Zsolt, web-server.hu
>From unknown Sat Apr 7 10:15:57 -0400 2007
From:
Date: Sat, 07 Apr 2007 10:15:57 -0400
Subject: web-server Félreértés tisztázása
Message-ID: <20070407101557-0400@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20070301103230-0500@webni.innen.hu>
Jól mehet a webservernek, ha PR managernek arra van lehetősége hogy nap mint nap a fórumokat böngéssze. Ezek szerint minden rendben van a szolgáltatások körül, az ügyfelek elégedettek, nincs dolog ami lekötné a munkatársak erőforrásait, még egy olyan hatalmas nagyvállalt esetében sem mint a webserver. Gratulálok a cégnek, tudnak valamit!
Kiss Viktor
>From unknown Sat Apr 7 10:37:07 -0400 2007
From:
Date: Sat, 07 Apr 2007 10:37:07 -0400
Subject: web-server Félreértés tisztázása
Message-ID: <20070407103707-0400@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20070301103230-0500@webni.innen.hu>
És még annyit, hogy webfejlesztő vagyok, több ügyfelem is van akinek a weboldala valamikor még a webservernél volt. Balga nyomozó módjára, azt hitte hogy a faipari, és egyéb cégek maguktól mentek a webserverhez. Hát fel kell világosítani nem.Én akik fejlesztek neki, én viszem őket a szolgáltatókhoz, én rendelek meg nekik a nevükben, és én tartom a hátam akkor is amikor webszerver nem elérhető, nincs levelezés, nics semmi, és amikor senki sem elérhető! Nos valóban nem engem láthatott az adatbázisabn - ha van egyáltalan olyan -, hanem az ügyfeleim számlázási címeit.
Csak elmondanék egy sztorit, az önök rendszergazdájuk egy alkalommal felhívott hogy ilyet még nem látott, és xyz oldal valamilyen oknál fogva egyszerre 10.000db MySQL kapcsolatot tart fent, és csináljak már valamit a kóddal, mert abban van a hiba. Kamaszos hangú, talán huszas éveit taposó, ámde fital kora ellenére meglehetősen szenvtelen, szakmailag hülyeségeket nyilatkozó rendszergazdájuk, 10-15 éves nagyvállalati rendszerekben szerzett informatikai tapaszatalataimat egyenesen sértő, kioktatú hangnemben megpróbálta elmagyarázni nekem hogy miként kell egy MySQL kapcsolatot lezárni PHP-ban. A gond csak volt, hogy a szerverelkonfigurálást nem az amúgy több mint 1 éve hibátlanul működő PHP kód okozta, hanem a dilettáns rendszergazda!
A másik meglepő dolog az volt, amikor a T. rendszergazda MySQL 4 -ről MySQL -re váltott, és az adatbázis dump-ot úgy hajtotta végre hogy reggelre az összes ékezetes karakter láthatatlan szimbólummá alakult. Persze sem figyelmeztetés, sem szorry sem semmi, csak a szokásos háritás volt a válasz amikor telefonáltam. Hétfőn reggel az ügyfelem megköszönte az eddigi munkámat...
Kedves Egri Zsolt PR manager Úr! Van még valami amire nem kapott választ? Mert ezen leveleimet anno Ön is megkapta a Webszerver "Ügfyélrendszeren" (fórumon) keresztül, de talán annak olvasására is több időt kéne fordítania!
>From unknown Tue Apr 10 15:37:36 -0400 2007
From:
Date: Tue, 10 Apr 2007 15:37:36 -0400
Subject: web-server Félreértés tisztázása
Message-ID: <20070410153736-0400@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20070407103707-0400@webni.innen.hu>
Kedves Viktor!
Igazán nem szerettem volna megkérdőjelezni hitelességét, mindössze egy másik, ugyanúgy Kis Viktor nevű ismerősünket szerettem volna tisztázni. Teljességgel érthető, hogy Ön csupán a cégek nevében járt el, és ezért nem szerepel az adatbázisunkban. Sajnálom, hogy nem adta meg elérhetőségét, hogy felvehessük Önnel a kapcsolatot utólagos kompenzáció végett.
Cégünk védelmében hadd mondjak pár szót; már több mint 1 éve nem volt nagyobb kiesésünk, amiről Ön beszélt hibák 2-2,5 éve valóban megvoltak, de mindig azon vagyunk, hogy fejlesszük a szolgáltatásainkat, és növeljük a szakmai színvonalat.
Jelenleg már nemcsak hogy munkanapokon reggel fél 9 től este hating vagyunk elérhetőek, hanem hétvégén is van ügyfélszolgálatunk déltől 18:00-ig. (annak idején mi is láttuk, mekkora problémát jelent, ha egy cég nem elérhető akár csak 1 órára is), és azon dolgozunk, hogy mieéőbb 24 órás ügyfélszolgálatot nyújthassunk.
Amire Ön utalt, a 10.000db mysql kapcsolat, valóban lehetséges, hogy szerverbeállítási hiba volt, de mivel szabad szoftverekkel dolgozunk nincs garancia felénk. Az pedig, hogy csak az Ön adatbázisábhoz volt mind a 10 000 kapcsolat, és hogy minden php programjában persistent connecteket nyitott megalapozta a gyanút, hogy az Ön programja okozza a hibát. (természetesen azóta már ilyen hiban nem fordulhat elő, az 5.0 ás mysql ben már adatbázisonként szabályozható a kapcsolódások maximális száma.)
Utolsó kérésére válaszolva; természetesen értesültünk minderről, és tisztában vagyunk ezekkel a korábban felmerült 'gyermekbetegségeinkkel'.
Egri Zsolt
>From unknown Tue Apr 10 15:44:33 -0400 2007
From:
Date: Tue, 10 Apr 2007 15:44:33 -0400
Subject: web-server Félreértés tisztázása
Message-ID: <20070410154433-0400@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20070407101557-0400@webni.innen.hu>
>Jól mehet a webservernek, ha PR managernek arra van lehetősége hogy nap mint nap a fórumokat böngéssze. >Ezek szerint minden rendben van a szolgáltatások körül, az ügyfelek elégedettek, nincs dolog ami lekötné a >munkatársak erőforrásait, még egy olyan hatalmas nagyvállalt esetében sem mint a webserver. Gratulálok a >cégnek, tudnak valamit!
>
>Kiss Viktor
Igazából nem túl időigényes, tekintettel, hogy ez egy nagyszerű fórum rendszer és van lehetőség email értesítést kérni az új postokról, amit igénybe is vettem, másrészt pedig mi egyszerűen fontosnak tartjuk ezt a fajta kommunikációt is, ami szerintem talán nem baj..
Egri Zsolt
web-server.hu
>From unknown Sat Apr 7 10:10:30 -0400 2007
From:
Date: Sat, 07 Apr 2007 10:10:30 -0400
Subject: A hazai szolgáltatók fekete lovai:
Message-ID: <20070407101030-0400@webni.innen.hu>
A teljesség igénye nélkül magyarázat nélkül egyszerűen:
web-server.hu erősen feketelistás, gyengeminőségű szolgáltatás, megtévesztés, sok üzemszünet, bejelentés nélküli átkonfigolás, gyakori adatvesztés amit tagadnak.
szerverdoktor.hu : lesz...ák az ügyfelet, pökhendiek
ensim.hu: flegmák, rejtett költségek mindenhol...
dataglobe.hu: pökhendi, felfuvalkodott, flegma, nagyképű ügyfélszolgálat, agyon terhelt, lassú szerver ők is erősen feketelistásak
mobicom.hu: ők is az a fajta cég, akik a "fizess és kuss" üzletpolitika hívői mint a webserver, ezenkívűl lassúak, 6 hónapos levelezgetés után sem állítanak semmit úgy be ahogy kérem.
Ezután: siteground.com a nyerő!
>From unknown Fri Aug 3 10:07:16 -0400 2007
From:
Date: Fri, 03 Aug 2007 10:07:16 -0400
Subject: webtárhely
Message-ID: <20070803100716-0400@webni.innen.hu>
Ki tudna ajánlani valami jó tárhely szolgáltatót ami hasonló mint a web-server? Át szeretnék menni a web-servertől, mert a web-serververnél rengeteg problémám volt… Milyen tapasztalatok vannak a www.tarhelykeszito.hu -val kapcsolatban? Érdemes lenne oda átmenni?
>From unknown Fri Sep 14 05:27:55 -0400 2007
From:
Date: Fri, 14 Sep 2007 05:27:55 -0400
Subject: Halász Gábor
Message-ID: <20070914052755-0400@webni.innen.hu>
Csatlakozom a web-serverrel elégedetlenek táborához.
ezen a héten harmadszor fordul elő levelezési probléma. Fél napos késésekkel vagy egyáltalán nem érkeznek meg mailek, a küldött levelek egy része szintén elvész.
A mai napon már 2 órája elérhetetlen a levelező szolgáltatás (ráadásul éppen a délelőtti "csúcsidőben"), a webmail felületen is. A telefonos ÜSZ-on 1 órás javítást ígértek, természetesen se kép se hang...
Többet vártam egy fizetős szolgáltatástól.
>From unknown Fri Sep 14 06:09:15 -0400 2007
From:
Date: Fri, 14 Sep 2007 06:09:15 -0400
Subject: keco
Message-ID: <20070914060915-0400@webni.innen.hu>
Sőt 2 héten belül egyszer biztos ,hogy nem elérhető a honlapom, írom nekik , hogy mi sz*rt csinálnak, válaszuk, az hogy minden rendben van. Küldöm nekik a sitereports-t és még akkor sem értik.
5 meg 8 órás szüneteltetés...
Persze magyarázza meg azoknak akik nálam hirdetnek és fizettek is érte!!!
>From unknown Fri Sep 14 06:52:57 -0400 2007
From:
Date: Fri, 14 Sep 2007 06:52:57 -0400
Subject: Tóth Kornél
Message-ID: <20070914065257-0400@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20070914052755-0400@webni.innen.hu>
Tapasztalat ugyanez volt. Levelek elvesztek, bunkó, félremagyarázó ügyfélszolgálat :(
2 hete váltottunk mediacenterre, eddig ok a dolog.
>From unknown Thu Sep 20 19:28:20 -0400 2007
From:
Date: Thu, 20 Sep 2007 19:28:20 -0400
Subject: webtárhely
Message-ID: <20070920192820-0400@webni.innen.hu>
Gábor! Ajánlom figyelmedbe a tarhelykeszito.hu-t gyors ügyintézés és megbízható, és olcsó is. Nem rég mentem át oda nekem is problémáim voltak a web-serverrel. Volt olyan, hogy egész hétvégén nem volt elérhető oldalam, és emaillel mindig problémák voltak! Elegem lett és váltottam.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/WebServerHu#msg20071126220616-0500@webni.innen.hu