hétfő, március 17, 2008

[Rangsorolás] Re: nem jutok előre

A turizmus...
Van egy történetem: Még a nyáron megkeresett linkcserével egy turisztikai oldal. Az én pr 3mas oldalamra kérték az ő linkjük kirakását, cserébe én kikerülök az ő pr4es lapjukra. Mondom rendben van, jó üzlet ez. Én szépen kiraktam őket címlapra, bannerrel együtt, ők meg az egyik apartmanjukat bemutató oldal legaljára, 6-os betűmérettel. Természetesen nem pr4es volt az oldal. Egy hét elteltével vettem ezt észre, mert közben más dolgom volt. Kapásból le is vettem őket.
Kíváncsi lennék, hogy hány laptulajdonossal játszották el ezt? Gyanítom, hogy mindenki egy jó pr-ű oldalra kerül alapból, aztán szépen szétszórják a linkeket. Egyébként, ha a horvátország szóra rákerestek, az ominózus oldalt dobja elsőnek a "Barátunk" + csomó hasonló kifejezésre.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Rangsorol_c3_a1s#msg20080317103100-0400@webni.innen.hu